Forum Klanu Underworld - Siewcy Śmierci - R13

Opis forum


#1 2011-01-17 19:24:40

 Jarhead

Plotkarz

Skąd: Sagan
Zarejestrowany: 2010-12-23
Posty: 26
Punktów :   
Wiek: 21
Skąd:: Sagan

>>>PORADY PALNA 1H/2H<<<

I nareszcie mój dział... tutaj proponuję wypisywać swoje problemy z Bronią Palną Jedno i Dwuręczną, na na pewno coś uradzę, żeby pomóc w ich rozwiązaniu.

Żeby był tu względny ład, proponuję wypisać w kolejności:

- Statystyki w treningu.
- Statystyki z Sali Tronowej czyli Statystyki z ekwipunkiem, bronią i tatuażami

- Opisać problem.

[Jak się nie spodoba pomysł, zawsze można usunąć]

Offline

 

#2 2011-01-17 21:12:37

banialuk

Czytelnik

Zarejestrowany: 2010-12-23
Posty: 12
Punktów :   

Re: >>>PORADY PALNA 1H/2H<<<

Witam
Ja mam problem taki ze :
RASA WŁADCA ZWIERZĄT nie jest zbyt dobra dla palnego. Tatu juz mam zrobione rewo:
Sokole oko Poziom: 3
Selektywny strzał Poziom: 2
Urodzony rewolwerowiec Poziom: 2

Chce grac palnym 1h . Nie mozna zmienic rasy. moze przeczekac do 2aktu?

Ostatnio edytowany przez banialuk (2011-01-18 05:53:17)

Offline

 

#3 2011-01-17 22:39:45

Deathmedi

Gaduła

Zarejestrowany: 2010-12-19
Posty: 53
Punktów :   

Re: >>>PORADY PALNA 1H/2H<<<

masz zrobione tatoo rewo a chcesz gracz palnym 2h? chyba palnym 1h, rewo dobry tatoo przecież, tak jak już Sephior radził jeśłi jesteś WZ a chcesz grać jako palniak to zmieniaj się na potępionego w 2 akcje albo zostań WZ trzeciego wyjścia nie ma

Offline

 

#4 2011-01-18 00:02:45

Nerth

Plotkarz

11119476
Zarejestrowany: 2010-12-19
Posty: 20
Punktów :   

Re: >>>PORADY PALNA 1H/2H<<<

Dobra to i ja się poradzę jestem Kultkiem mam prawie 48lvl pierwszy raz gram palniakiem, na expach idzie całkiem dobrze, na sparach średnio, a ataki to porażka wszyscy mnie leją no z wyjątkiem palniaków z nimi jeszcze jakoś idzie...

moje staty z treningu:

SIŁA                           32   
ZWINNOŚĆ                 30   
ODPORNOŚĆ               27   
WYGLĄD                     29   
CHARYZMA                  27   
WPŁYWY                      28   
SPOSTRZEGAWCZOŚĆ  33   
INTELIGENCJA              30   
WIEDZA                       31

Sala Tronowa:

OBRAŻENIA    3× 56 - 66    Dobry Karabin myśliwski (+1)
Kryt : 44%

OBRONA         49
SIŁA                             37
ZWINNOŚĆ                    51
ODPORNOŚĆ                 24
WYGLĄD                        49
CHARYZMA                    43
WPŁYWY                        36
SPOSTRZEGAWCZOŚĆ   77
INTELIGENCJA                41
WIEDZA                         42

Zbrojownia:

Kapelusz Prekognicji (+5)
Peleryna Siewcy Śmierci (+3)
Dobry Krawat Geniuszu
Dobry Pierścień Mądrości
Tytanowa Bransoleta (+5)
Dobre Szorty Pasterza
Dobry Karabin myśliwski (+1)

posiadam też Karabin snajperski (+5)

Tatek: Snajper 3/3/2/1

Posiadam:

PKT ROZWOJU: 9 310

Kamyki: 6/6/5/1/1

I jakiego jedno raza kupować oko, diament czy może coś jeszcze innego?
Poradzicie co zrobić czy wbijać tatki, staty czy może coś lepszego kupić, bo sam już nie wiem...
mam nadzieję, że ktoś przeczyta moje wypociny.
Pzdr

Offline

 

#5 2011-01-18 10:08:52

Atak

Gość

Re: >>>PORADY PALNA 1H/2H<<<

YO

Macie moze namiary na wysokich lvlowcow, ktorych mozna pokonac  zeby wiecej repa zdobyc?

 

#6 2011-01-18 10:14:21

banialuk

Czytelnik

Zarejestrowany: 2010-12-23
Posty: 12
Punktów :   

Re: >>>PORADY PALNA 1H/2H<<<

Ja pisałem posta wyzej

Offline

 

#7 2011-01-18 17:10:26

Nerth

Plotkarz

11119476
Zarejestrowany: 2010-12-19
Posty: 20
Punktów :   

Re: >>>PORADY PALNA 1H/2H<<<

To chyba nie jest dział od tego...

Offline

 

#8 2011-01-18 18:00:12

 Jarhead

Plotkarz

Skąd: Sagan
Zarejestrowany: 2010-12-23
Posty: 26
Punktów :   
Wiek: 21
Skąd:: Sagan

Re: >>>PORADY PALNA 1H/2H<<<

Hmm Rada dla Banialuka:

Jeśli jesteś WZ, zamierzasz grać rewolwerowcem, czyli możliwości jest kilka, a Ty już wybrałeś tak jakby najtrudniejszą "hybrydową" (chodzi o tatuaże), to trzeba będzie troszkę to zmienić... Kamieni jest na razie mało, więc opcja zresetowania tatuaży i przeklejenia ich inaczej odpada. Więc trzeba odpowiednio podwyższać.

Osobiście sam zastanawiałem się nad zmianą na rewolwerowca, więc już jakiś pomysł mam, ale to nie o mnie, więc: Musisz pomyśleć nad palnymi, które dadzą Ci odpowiednio dużą ilość ataków i z miarę przyzwoite obrażenia bazowe, czyli docelowo:

Obrażenia:       Z jedną bronią      Suma z 1. bronią          Suma z 2. broniami:
- Uzi +3          = x1(3x6-19)              [12-57]                        x2 [24-114]
- Beretta +3    = x1(3x8-13)              [24-39]                        x2 [48-78]
- MP5k +3       = x1(3x6-19)              [18-57]                        x2 [36-114]
- Skorpion +3  = x1(4x 6-16)             [24-64]                        x2 [48-128]

Takie masz możliwości. Jeśli chodzi o dobór broni. Dużo u Ciebie będzie zależało od tatuaży, trosze źle je rozłożyłeś, więc na dzień dobry, na krytyki nie ma co liczyć, toteż proponuję Ci podciągnąć "Urodzony rewolwerowiec" - dużo kosztuje na +3, ale na prawdę CI się to opłaci.

Następnie podciągać na +4 i +5 "Selektywny strzał", a później "Sokole oko" i na samym końcu  "Hobbysta".

Sprzęt standardowy preko na głowę, na klatę... i tu jest problem, wg. mojej rady, pasowałoby coś co daje obrażenia, jeśli cię stać to Siewca, jeśli nie, najlepiej zabójca. biżuterię możesz tutaj dobierać dowolnie, ale tak, żebyś jak najwyżej mógł podnosić broń, do tego dużo wiedzy, bo 1/3 daje ci dodatkowe obrażenie. Bronie są w miarę "lekkie" pod 1h. Później, jak już wyrobisz dobre obrażenia i będziesz w stanie nosić broń rzędu "doby +1,+2,+3" na treningu możesz myśleć nad zmianą klany z obrażeń na krytyk (lekka, giętka, elfia), do tego tatuaż i trochę szczęścia w grze

No i jako WZ, chyba niestety będziesz musiał jakoś "przeboleć do 2go aktu" i żebyś mógł się "stępić" (przejść na potępionego). Pamiętaj głównie o tym, żeby balansować na wysokiej spostrzegawczości, ilości ataków i wysokich obrażeniach, oraz na krytykach, ale w 1h na razie to trzymałbym na samym końcu.

Nie wypisałeś swojego EQ i statów z treningu, ale mam nadzieję, ze trochę pomogłem. Jeśli coś jeszcze będzie niejasnego lub sprzecznego, to można pisać

(Dla Nertha poradę postaram się też w miarę szybko napisać)



Rada dla Nertha:

jeśli chodzi o tatuaże to troszkę PR zmarnowałeś niepotrzebnie na "Dowódcę oddziału" 6k Pr to dość sporawo, a zamiast tego mogłeś podnieść (doliczając PR które masz) "Taktyka" na 3lvl.
Miałbyś łącznie 49% na krytyka, a z racji tego, że tak jak ja, Gordasth i bodajże KobierzyN wyciągasz najwięcej sposta, więc jako jednoraz na spary można by zacząć próbowac używac czarnego diamentu, czyli razem 59% na kryta... z DKM+1 to dużo.
A jesteś w stanie unieść DKM+2 (brakuje Ci tylko 1 wiedzy więc albo pierścionek 1lvl up albo stat 1 lvl up), czyli łącznie krytyk 61%, czyli jeszcze więcej i to na dzień dzisiejszy by Ci wystarczyło, gdybyś dorzucił do tego preko na db+0, +1, +2. Bo to tez jesteś w stanie unieść to spokojnie możesz z tym walczyć

Co do jednorazów... Jeśli chodzi o ekspedycje... kurcze wahałbym się między okiem i diamentem, jeśli szedłbym z KM, jeśli z KS+5 zdecydowanie oko.

Jeśli chodzi o spary... nie mamy sparingów z drużynami, które mają bardzo wygórowanych palniaków, dlatego skoro wyciągasz 77 sposta, to możesz powoli próbować z czarnym diamentem... Jeśli weźmiesz oko, to wiadomo, masz wtedy bankowy strzał z 85. sposta, ale te 10% mniej szansy na krytya niż z diamentem, ale trzeba pamiętać, ze jeśli trafisz 3x, ale tylko raz kryta to masz w okolicach +/-250dmg. a jeśli trafisz 3x z czego 3x kryta to dmg masz +/-350...

No i niestety wszyscy palniacy 2h dochodzą do tego samego momentu... trzeba się przemęczyć właśnie te ostatnie 2-3 lvle zanim się dotrze do 2go aktu, Tobie akurat dojdzie Żar Krwi, a co to jest to zapewne wiesz później już jest lepiej.

Możesz tez pomyśleć nad tymi tatuażami, żeby zamiast podnosić teraz na kolejny poziom taktyka zacząć wbijać "instruktora" na max. będzie trudniej niż z taktykiem, ale czasowo (ze zbieraniem PR) powinno wyjść tak samo.

Ostatnio edytowany przez Jarhead (2011-01-18 19:50:06)

Offline

 

#9 2011-01-18 20:09:06

banialuk

Czytelnik

Zarejestrowany: 2010-12-23
Posty: 12
Punktów :   

Re: >>>PORADY PALNA 1H/2H<<<

SPOKO dzięki
MOJE EQ:

Śmiercionośna Obręcz Prekognicji (+4)
Smoking Zabójcy (+5)
Łańcuch Siły (+5)
Dobry Sygnet Mądrości
Sygnet Geniuszu (+5)
Dobre Szorty Pasterza
Dobre Uzi (+2)
Doskonałe Uzi

Postaram się zdobyć lekką pelerynę zabójcy.

jak uzbieram wiedze to mam sygnet lisa do lepszego ataku

Jeszcze mam to ale mało sposta wiec nie nałożę
Śmiercionośna Obręcz Prekognicji (+4)
Śmiercionośny Smoking (+4)
Śmiercionośne Szorty (+4)

trening
    SIŁA                30        
    ZWINNOŚĆ     28        
    ODPORNOŚĆ     23        
    WYGLĄD             29    
    CHARYZMA     26        
    WPŁYWY        25    
    SPOSTRZEGAWCZOŚĆ     31        
    INTELIGENCJA     32    
    WIEDZA         29    

Tatu z krytykiem powiem ze się nawet przydaje zawsze wpadnie jeden krytyk na rundę. Ale tak jak napisałeś zbieram na urodzonego rewo brakuje mi 8 tys punktów roz
W sumie mógłbym kupić łowiecką mogla by się przydać dopóki nie dojdę do 2 aktu

Offline

 

#10 2011-01-18 20:24:50

Deathmedi

Gaduła

Zarejestrowany: 2010-12-19
Posty: 53
Punktów :   

Re: >>>PORADY PALNA 1H/2H<<<

ja tam myślę że banialuk powinien chodzić w śmiercionośnym secie, śmierć preko już ma, jeszcze by sobie skombinował śmierć pastucha na tyłek i by latał zadając dość sporawe obrażenia  no i oczywiście śmiercionośną xxx suffixowaną na klatę, ale no ja się tak dobrze nie znam

Offline

 

#11 2011-01-18 20:40:12

banialuk

Czytelnik

Zarejestrowany: 2010-12-23
Posty: 12
Punktów :   

Re: >>>PORADY PALNA 1H/2H<<<

No obrazenia duze sa ale smiercionosne szorty pasterza uuuuuuuuuu bardzo drobgie

Ostatnio edytowany przez banialuk (2011-01-18 20:40:44)

Offline

 

#12 2011-01-18 21:27:43

 Jarhead

Plotkarz

Skąd: Sagan
Zarejestrowany: 2010-12-23
Posty: 26
Punktów :   
Wiek: 21
Skąd:: Sagan

Re: >>>PORADY PALNA 1H/2H<<<

Zgadza się, ale co da więcej radości..? wejść na Kasprowy, czy poczekać, odłożyć dużo siana i wejść na  K2 albo Mount Everest..? Dla Palniaka, żeby PÓŹNIEJ wymiatał to dość duży wydatek... Choćby Legendarny KS po zsumowaniu materiałów na niego wychodzi około 18-20 KD(!) to jest masakra...

ale trzeba być optymistą i być wytrwałym najtaniej jeśli chodzi o sprefix xxx sufix dla palniaka wychodzi śmiercionośne xx preko, później śmiercionośne xxx sufix na klatę, a najdroższe wyjda gacie, bo na dzień dzisiejszy praktycznie nie ma z czego ich skleić, nie mówiąc już o gotowym zakupie....

Offline

 

#13 2011-01-18 21:43:51

banialuk

Czytelnik

Zarejestrowany: 2010-12-23
Posty: 12
Punktów :   

Re: >>>PORADY PALNA 1H/2H<<<

Wiem warto wytdac. mozna tez zainwestowac w smiercionosna peleryne siewcy smierci . Fakt ze palniak jest drogi. Narazie mialem dobrego dropa. Teraz cos sie popsul i nic nie wypada.
Fajna jest ta strona nie wiem od kogo ja mam ale do kogos z klanu http://amber.ovh.org/bw/index.php

Offline

 

#14 2011-01-18 22:06:38

 Gordasth

Administrator

2201561
Zarejestrowany: 2010-11-22
Posty: 131
Punktów :   
Wiek: 35
Skąd:: Łódź

Re: >>>PORADY PALNA 1H/2H<<<

Pewnie... nie ma to jak zaglądać do Biblioteczki Ehh...

Offline

 

#15 2011-01-19 21:30:13

banialuk

Czytelnik

Zarejestrowany: 2010-12-23
Posty: 12
Punktów :   

Re: >>>PORADY PALNA 1H/2H<<<

dzieki za porady

Ostatnio edytowany przez banialuk (2011-01-20 05:49:30)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.3elegnica.pun.pl www.mwsz-tir.pun.pl www.ensidia.pun.pl www.modnesimy.pun.pl www.polskaakademia.pun.pl